let it be, let it be, let it be, let it be, whisper words of wisdom, let it be.

Ni vet att det skickas runt utmaningar och sånt. Man ska skriva saker som folk inte vet om en. Ingen har någonsin utmanat mig, så jag utmanar mig själv.

Jag har kiss-och bajshumor. Häromveckan var jag gasig i magen och hade ofrivilligt hållt mig hela dagen men när jag kom hem bara släppte jag på trycket i tron att det skulle komma bajs. Men det kom inget bajs, det kom bara pruttbajs. Jag fes och fes inne på toaletten så att det hördes ut och jag skrattade så jag grät. Ja till och med nu skrattar jag. -Skrattar du när du fiser? hörde jag utifrån. Hihihi. En del i det hela var att jag tyckte att det var lite pinsamt, vilket gjorde det hela ännu roligare.

Kissfisar är också roliga. Ssssss-prrutt-sssss låter det. Hihihi.

image19

/Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha Javisst! Vad lycklig jag blev när jag fann dem. Förra gången jag sökte på snutarna fick jag inte upp någonting!

2008-04-09 @ 22:32:26
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Emma

Är det någon blogg som uppdateras mindre än vad min gör, så är det din. Ingen tvekan om saken.

2008-04-24 @ 11:14:33
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0