Varför gnälls det på mig?

Somliga i min direkta umgängeskrets skulle kunna vara så kallade gnällkärringar, om det inte vore för att de har rätt. Jag skulle gärna uppdaterat oftare, men saken är den att jag är en aktiv kvinna. Åtminstone när jag umgås med min karl. Då är jag den som tränar fem gånger i veckan och lagar mat och efter det helt enkelt somnar. När han inte är hemma, då faller jag tillbaka till latsidan. Till exempel igår då spinncore valdes bort - vädret var ju så himla fint. Idag var jag på väg ned med de långa kliven för det var brådis. Efter en bit kom jag ihåg att jag inte stoppat ner skorna, således borde de heller inte finnas i väskan. Och nej, så det var helt enkelt inte meningen att jag skulle träna idag heller. Så då uppdaterade jag bloggen! Till allas er lycka!

Nu när det spirar och knubas utomhus börjar man se riktigt fram emot saker som hör årstiden till. Jag satt och blev sugen på Blågul öl i lördags. Blågul är en öl som i förhållande till sitt pris är en god öl. Billigt och gott. Annars har jag blivit fin i kanten och dricker mest flasköl. Till vilken nytta? Mer Blågul! Mmm! Sommar!

Johanna! Det är jag som har din Hipp Hipp säsong 2! Den hittades i ett helt tokigt fodral. Jag är i alla fall ingen tjuv, du kommer få tillbaka den också.

/Rudan


Kommentarer
Postat av: johanna

Ärligt talat linda så har jag inte märkt att den är borta men vara för det så ska jag minsann ha tillbaka den!

2008-04-30 @ 12:34:30
URL: http://jowhaina.blogg.se
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!!
Rätt skoj att den person som gnäller på dig uppdaterar sin egen blogg mer sällan än du gör...*skrattar*
Som jag brukar säga....det är lättare att gnälla på andra än att ta tag i sitt egna liv..*ler*

Jag hittade din blogg från hennes blogg, hon har skrivit en länk till din blogg.
Just för att klaga på hur sällan du uppdaterar din blogg....
Snacka om att kasta sten i glashus...man kan nog säga kasta STENAR i glashus...*ler*

Men men, visst har det varit underbart väder idag?
Det bästa är att det ska bli lika fint och varmt imorgon om inte ännu varmare.

Ha det bra!!!

2008-05-06 @ 21:26:48
URL: http://dunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0