En liten klick bara. Tack det är bra så, tack tack.

Va? Skulle det vara pinsamt att kolla på Rix FM festival? Det var ju E-type!!!! E-TYPE! Om jag hade vetat att jag skulle få se E-type live i lördags när jag var elva år hade jag smällt av. Fan vad han är bra. För övrigt var Malmöfestivalen medioker.

Det fanns en tid då man kunde lita på att jag var inloggad på msn senast halv 5 på eftermiddag och minst fram till 11-tiden. Såvida jag inte tränade handboll. Då loggade jag in igen vid den tiden. Man kunde också lita på att man kunde nå Ellen på msn under ungefär samma tider. Man tvivlade inte på att Emma hade uppdaterat sin blogg både en och två gånger sen sist man kollade. Jessica var inloggad. Alla var inloggade! Var inte det härliga tider? Oh GÖÖUD! (Tar mig för pannan). Just när jag skriver det här så loggar Snudan in. Vilken överraskning.

Jag känner på mig att det är någon som pockar på uppmärksamhet då någon sitter och kommenterar filmen på sexan. Så off I go. Man är väl en älskvärd älskling liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0