Ett Oh GÖöuUUD utav vällust.

Tack vare allt prat om myssäckar härom kvällen var det första jag tänkte på när jag slog upp mina ögon imorse just detsamma. Jag kanske till och med drömde om den. Tänk va, en myssäck. En äkta myssäck är inte bara något man ligger och sover eller tar en vilopaus i, oh nej! En myssäck är en ersättning till vardagsklädesplagget, istället för att varje morgon stå där i vankelmod (whattowear??) för att välja en outfit som kliar, som klämmer, som är inbekvämt (you name it) kliver man bara i den. Alternativt stiger man bara upp för den går givetvis utmärkt som sovplagg också. Du slipper helt enkelt den där jobbiga stunden och sparar cirkus tio minuter - bara det ger ett Oh GööÖUUD. Med myssäcken på dig kan du när helst det manar på, krypa in och ta dig en lur. I nedre hörnen finns hål med specialtillverkade myssäckssockor - du behöver inte frysa. I de övre hörnen finns naturligtvis motsvarande myssäcksvantar. För en liten extra summa får du en äkta myssäckshatt! Kanske lite dyrt, men tänk på! -Du behöver aldrig mer köpa ett plagg. Trånga jeans, statiska polotröjor, tröjor som glider upp ovanför både magen och sidomagarna. GOODBYE!

OH GöööUUD! Jag är den förste att införskaffa den.

/Rudan - already dreaming.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0