Nostalgikärring

När jag ser bilderna Snudan har lagt upp i sitt senaste inlägg, särskilt den övre, minns jag bara det roliga vi hade i skolan. Åh göud! Kreativitet. Är det några som Lever Design så är det vi. Vi ÄR Produktutveckling. När oinvigda ser Snudans övre bild tänker de kanske Jaha, Linda med ett förvridet ansikte håller i en bit rör. -Ja! Det kan man tro. I själva verket är det en cool'n'heavy deff'n'black pistolbazooka ("gunbaz") vi har funnit under en mättur i verkstan. För det ska ni veta, allt börjar med en measurement tour. Utan skjutmåttet är vilken produktutveckling som helst inte vatten värd.




What's with this picture, då? Jo, Josse är nyttig. Hon äter en morot. Ovetandes om kameran? Nej, hon trodde bara att hon skulle göra sig bra på kort med en bit grönsak i munnen. Ellen är kanske inte så laidback, men hon är cool ändå. Hon har en Metallicatröja på sig. Då får man göra konstiga saker utan synlig anledning. Johanna var den enda som insåg att bilden inte skulle bli så bra och att kameran stod snett. Hon gjorde således det bästa av situationen och hittade i alla fall kamerans blickfång. Jag själv sitter och ler avslappnat mot en vägg, helt omedveten om något som heter vinkel.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag menar väl det! Jävla skitrecept tycker jag, fyfan för ica-kuriren! Den bilden är kul! haha

2008-08-10 @ 10:13:10
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Snudan

Oh Herregöud! Där har du lyckats. Den bildbeskrivningen var då sannerligen i min smak.

2008-08-10 @ 12:09:41
Postat av: mimmi

Hej rudan, mimmi här (du vet, snudan-kusin). I just felt the need to complement you on a wonderful picture. Den där meningen gick inte att få fram annat än på engelska.

2008-08-16 @ 01:08:00
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0