Okej, ni kan lugna era puckar! (pugor)

Oh gööud! Här seder en annan och kollar på formel 1 helt utan fri vilja. Många av er har hört av sig till mig och undrat varför mitt namn är Rudan. Var det kommer ifrån, om det är taget eller utländskt. Nej, go' vänner! Rudan kom till en eftermiddag då vi funderade lite över fula smeknamn. Rudan, det är ett fult smeknamn. Ojoj vad fult och roligt. Det låter som en ruva, hihihi. Och Snuuuuudan, haha! Fniss fniss.. (kvävt fniss). Snudan, det är inte bara kul för att det rimmar på Rudan och för att det har ett S i sig, som i Siv som också är ett roligt namn. Nej, Snudan kan uttalas Snuttan om man vill vara petimäter. Men Snudan är lite mer laidback, lite mer avslappnad. Det är sånt vi gillar, sånt vi vill tillämpa. Heter man -udan, då tar man en sak i sänder, man oroar sig inte i onödan. Man lutar sig tillbaka riktigt ordentligt, kanske mest? Nej, ni. Lite mer uda och uba hade vi behövt här.

Jag känner mig glad, nöjd och tillfreds. Mmm. Jag suger på det.

Det där jävla akvariet skänker mig så mycket mer stress än harmoni, det ska jag säga er!

/Rudan - upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0