Den gågna helgen

Ja, som somliga redan tidigare påtalat så faller det här med uppdatering under helgen inte riktigt i smaken. Såvida man inte har något att göra. Men den här helgen var det inte fallet. Jag hade saker att göra. Jag hade helt enkelt fullt upp med att sova, äta och ta det lunan.

Men, nog blev det Balders i lördags, så som både jag och Ämmsegummsan önskade. Det blev även en ny diskmaskin, gött både och! Om ni vill läsa ännu en version av kvällen, så tycker jag att ni ska besöka En knuba kaffe.

Ni vet att man ibland säger powernap för en snabb, kraftingivande tupplur. Om man säger powernight, då beskriver man lördagskvällen ganska bra. Allt fanns, det avklarades på kort tid och det var skoj. Jag menar, kan en kväll bli misslyckad när man har The Partybuss, man har carlsberg export, en gnutta Opal Springs (surt, räligt), och man har gumman. Man har Joddla med Siv! Haha! Då blir det roligt.

Jag beslutade mig för att ge igen på de otåliga kvinns som drog i toalettdörren när det var upptaget. Och nog gav jag dem allt. Tyvärr skämdes Emma för att de tydligen gick i hennes matteklass. Tsst, säger jag. Sluta dra i dörren.

Helgens Karl, det får bli Erik. Han tog inte bara på sig att vara fyllechaufför och framföra The Partybuss på ett mästerligt sätt, han åtog sig även att dammsuga densamme för att göra den riktigt ren och festfin inför kvällen. En sådan uppoffring kräver sin karl och därför utnämns han också till Helgens Karl.

Bra det är med diskmaskin förresten. Mm. Mannen som sålde den befattade sig däremot inte med kvinns av min kaliber. Därför valde han att varken hälsa eller presentera sig för mig. Det var ungefär som när man sträcker fram handen men istället för att hälsa kliar sig i håret. Han kanske var hårt hållen hemifrån, vad vet jag?

/Rudan - Inte ett annat surakål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0