Katastrofala omslag

Jag vill en gång för alla hänvisa till en av de roligaste bloggarna hittills. Jag är en flitig besökare av Herr Drycks sida. Är det någon som prickar in bra på det där som kallas humor, så är det han. Lika roligt varje gång! Jag kan inte nog beskriva hur bra jag tycker att det är, bilderna och kommentarerna är helt enkelt clean as watches. Nu så, mina vänner, kommer länken:

http://www.katastrofalaomslag.blogspot.com/

Nog har de flesta av er undrat vad dessa dansband vill med sina scenkläder? Jo, det var så att man fick göra avdrag i deklarationen om kläderna var så fantasifulla att de inte kunde användas privat. Haha! Vilka snåljåpar.

image7

/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0