Klurban, gårdagens outfit och ja.. lite sånt.

Det önskades kort på min före detta pojkvän. Klas-Urban hette han, men när det blev för långt att säga förkortades det till Klurban. Jag, hans flickvän, kallade honom bara Klurre. Som en förkortning av Klurban alltså. Emma hade också en pojkvän före detta, hans namn var Klas-Otto, Klutte med andra ord. Det var lite lustigt att bådas namn började på Klas, men det var inget vi tänkte närmare på då. Tyvärr fångade vi aldrig Klutte på bild. Han var en riktig vildbase.

På köpet tänkte jag ge er ytterligare några kort från en god tid. Nog för att jag är medveten om att dessa kort endast bringar glädje till ungefär tre personer, men ingen av oss är ju inne på msn längre! I så fall hade jag skickat dem.

Jag säger inte att det var jag som var den där kompisen, men den där spjuvern till tomte förtjänade allt ett gott kok stryk! Stackars brodern som var så rar, va?
image14

Vi kunde det där med Dagens Outfit redan då! Johanna?
image13

Du var ju min själsfrände, varför gjorde vi någonsin slut? Var jag för ful? Luktade jag? Luktade du? Jag saknar dig av hela mitt hjärta Klurre! För övrigt är den här bilden rolig av minst två anledningar. Den ena är min synnerligen korta men ändå sneda lugg som Jowhaina begåvade mig med då jag i ett svagsint ögonblick bad henne klippa mig. Johanna, jag glömmer inte. Haha! Den andra är Klurre, alias Klurban, alias Klas-Urban. Kepsen är en äkta Bula-Kepa som Emma fick i 13 eller 14-årspresent av mig. Stal Klurban den av henne eller?
image10

Varför inte spinna vidare på ett vinnande koncept?



/Allas er Rudan.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHAHAHAHA!! Den sista bilden fy fan va ful!

2008-03-02 @ 17:44:06
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Johanna

ÅH HERREGUD ÅH HERREMINJÄVLARS GUD

2008-03-02 @ 21:23:33
URL: http://jowhaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0