Får det lov att vara en bruni?

Åhléns.

Hm, en brödform? Kanske man skulle lämnat tillbaka den lånade av mor? Vad kan den tänkas kosta? Oh gud! Åttiofem! Nja, vid närmare eftertanke så här hon inte saknat den. Inte uttryckligen i alla fall.

Oh gud, snål som ett rövahål. Minst sagt.

DjB har kommit hem, det ni. Inte en dag för sent. I fredags satt jag och vek tvätt och tittade på både Oprah, Rachel Ray och en stund Martha Stewart. Förhatliga kvinna. Det kändes verkligen genuint! Av bara farten hällde jag ut alla ovikta och dåligt vikta kläder i byrålådorna och vek de också. Vilken ordning det blev. Man känner sig glad när man har gjort något matnyttigt. Jag kände mig så glad att jag åt upp den sista biten cheesecake. Den var god.



/Rudan

Kommentarer
Postat av: Snudan

jag kan se det framför mig. När prislappen dyker upp. Tittar förskräckt omkring sig och utbryter ett Åh GÖÖUD! 85! Naej. Där blir det nej.

2008-07-20 @ 20:35:01
Postat av: Emma

Hej gummis är du ledig nästa vecka? :) Ja det är du! tihi erkänN!!

2008-07-27 @ 10:56:16
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0