He can play the honkey tonk like anything.

Datorn står i Visseltofta, jag har inte varit hemma. Därför skriver jag om helgens bravad lite i efterhand. I lördags var jag hos Snudan - vilken kvinna - och det bjöds på en vistelse som inte lämnade något att önska. Helgens karl var nog den ordningsvakt som hade kört iväg rosmannen. Ja, jo, han verkade faktiskt lite skum. Vi visade givetvis honom vår uppskattning. -Vi uppskattar det ni gör här ikväll, sa vi. Håll reda på buset bara. Vidare var besvikelsen mäkta när vi insåg att vi hade missat den enda låt vi verkligen ville höra; Vingar med Mikael Rickfors. Det skrev Snudan om på ett mycket roligt sätt. Kanske ska vi lämna lördagens återgivelse till henne, eftersom hon gjorde det bra och skrev när det var lite mer aktuellt. Nu blickar vi framåt och nog fan är det Tivolirock som står på tur! I vilket tecken den kvällen ska gå i vet jag inte, men något bra blir det säkert med tanke på vilka faktorer som råder. Wow liksom! Det är liksom inte bara semestern som inleds, det är också Snudan&Rudan och en fantastisk bra uppfinning vi har på lut. Inte för inte att vi är produktutvecklare alltså. En innovation skulle jag vilja säga. Världen kommer inte vara sig lik. Det enda vi behöver är en bag-in-box. Ja, lite till men säger jag för mycket snor ni idén, ja jag känner nog er! Era hagalna haggor.

Givetvis ska låtarna redovisas! Jowhaina och Snudan har ju redan lämnat sina bidrag, men Emma låter sig väntas på. Det kommer mina vänner. Den som väntar på något gott.. VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE! För övrigt fick jag en av mina låtar uppspelade på radio Kristianstads önsketimme. Kul va?

På tal om mitt föregående inlägg fick jag en himla kul länk av Snudan. http://www.coolstuff.se/p1020/FlyingAlarmClock.html Den du! Varför kom vi inte på den?

Nu alltså, nu! Imorgon sätter jag min sista fot på Hypro. Sen är det semester! Sen är det Meccon. Omväxling förnöjer. Det enda som är synd är att man inte kan kalla sig svetsare längre. Säger man att man servar ventiler är det ingen som förstår vad man gör. Jaha, ventilation. I badrummet finns ventil. Ventilation. Nä.

/Rudan - Fredag 16.00 mer laidback än du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0