Åh? ÅÅHH GÖÖUUUUD!!!!

Jaha, möjligen att förväntningarna var lide väl höga, men vafan. VI fick ju se Hockeyfrilla live! Kvällen var något medioker ända tills en karl i baren uppenBARade sig. Plötsligt förändrades Snudan&Rudans dialekter och förande drastiskt. I en handvändning kan man säga. Rudan fick lära mig en ny synonym; paddorna. Det låter möjligen lite äckligt men är ju faktiskt helt logisk. Ett annat ord för TUUDÅRRNA. Nåväl, meningar avslutades med 'du, ja det ska du veta du', det påpekades att man faktiskt inte var flintskallig på legkortet och minst två par paddor lades upp på disken. Sedan gick vi, sedan kom vi tillbaka. ÅH GÖÖUUUUUUD!!! utbrast Rudan så överraskad hon blev. Överraskad på äkta, men med en dialekt som inte gick att bli av med. Så om det nu var något som till slut kännetecknade kvällen så var det nog just det. Ååh göuud! Snudans kusin anslöt sig senare och var helt med på noterna, ja så pass att hon efter en stund blev allvarlig och frågade om Rudan verkligen pratade så på riktigt. Men det var nog med den där glimten i ögat.




Något kul jag såg nu var statyns min. Han tittar rakt in i kameran och ser sur ut.

Det var en rolig film En knuba kaffe lagt upp. Jag har roliga filmer jag vill lägga upp, men vet inte hur man gör. Det hade varit bra att veta.


/Rudan i svårmod

Kommentarer
Postat av: Snudan

haha ja precis, precis så.

2008-07-14 @ 11:40:56
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0