Humdidum

Igår var det livat! Kul kul cykelhjul go vänner! Tack för senast, Josephine.

Min pojkvän hittade sina gamla skivor hos sina föräldrar i helgen. Han blev så lycklig, ja rentav själaglad, när han fann dem. För att inte tala om när hans gamla minidisc fungerade. Det var så att hans röst bröts i upphetsning. Så gulligt. Han har lyssnat genom dem sedan dess och gamla godingar som Doktor Bombay (han som bodde i Killeberg ett tag!!!!!11!!!) och en hel del annan eurodisco dyker upp. Hihi. Kanske skulle jag hämtat MINA gamla skivor, mmm. De är i och för sig inte SÅ gamla, jag är ju fortfarande rätt purung med slätt skinn och cellulitfria lår. Men då hade vi talat Rammsteins tre första skivor alltså. Till exempel. Detta är något jag ska ägna ett långt inägg åt, musiksmak i allmänhet och min egen i synnerhet. Nu skall jag ta det lide lunan. Det är ju ändå bara torsdag en gång i veckan.

/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0