Kyckling på fredag

-Åh, det var nära ögat!
-Jag får se. Ja, det var nära ögat.
-Jag kunde blivit blind! Hur skulle det sett ut?
-Det är det som är grejen med att vara blind, man ser inte ut.

Haha!

Jag och DjB har ett moget och handfast sätt att lösa våra tvistemål på. När han, till exempel, påstår att jag är oordningssam och inte plockar upp efter mig, då kan det brista för mig. VADNU! Ska han säga! Vilken typ! Det var det värsta! -Det är jag inte alls det! -Du då! För att han ska förstå vidden av min ilska rör jag mig demonstrativt och tittar intensivt bort. Jag är arg. Då kastar han en tesked på mig. Löst, men ändå, för att jag ska sluta vara arg och för att visa att han också är arg. Samtidigt påstår han att jag är långsint. FYY! Jag kastade instinktivt blodkorven jag hade på stekspaden på honom, skitstöveln. Hmm. Sen blev vi kompisar igen. Bästa kompisar.<3

Förra helgen var Emanuel och hans vänner här. Det var roligt! When they arrived, the Project:(=) Festival reached its total limit. The Party may not have been hard, but it was intense. And it was it for sure. Det som bestämdes var att vecka 31, then it's time for The Final Roadtrip of (one of the party cars) of 2000 and 8 till Borås! Såvida de inte höjer bensinpriset ytterligare enkronor. BOVAR OCH BANDITER! För i så fall blir det bara en utflykt till Luhrsjön. Jag funderar lite på vad jag ska åta mig denna helgen. Vilka projekt det blir, vilka grejer jag ska ta itu med. Jag känner att det faktiskt tär en del på en att gå till jobbet 7 till 4 varje dag, i alla fall såhär i början. Och på måndag ska de börja med stämplingssystem. Det tycker jag är lite sådär av dem, om jag ska vara ärlig. Men nu är det helg! Imorgon ska jag cykla hem och bränna en ultimat cd. Är det något jag ogillar, så är det dåligt brända skivor. När det har blandats hejvilt mellan musikgenres. Jag menar.. Basshunter och Johnny Cash? Efter varandra? Cornelis Vreeswijk och Ace of Base? In Flames och.. Hammerfall? Gud nej, så tokigt.

/Rudan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0