Torsdag quell

Yeey! Imorgon är det fredag! Igen! Som om det inte vore nog med det, så är det löning! Hurra! Det är fulländat, om det inte vore för det där otyget melodifestivalen. Har radiopratarna verkligen inget vettigare att prata om än det? För ni ska veta att det BÖRJAR TÄRA. Lyssnar man på radio en stor del av dagen och får höra om Charlotte Perelli i VARJE program, då blir man trött. Att det finns ett så stort intresse är för mig helt obegripligt. Om det nu finns? Ingen på mitt jobb verkar bry sig. De bryr sig så lite att de inte ens bryr sig om att det är det enda de pratar om på radion. Det bryr jag mig om. Jag finner det störigt, för det är dåliga låtar och det är plagierade låtar. Fy.

Fan, jag vill ta studenten och gå på bal igen. Jag är avis.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha de måste vara ena rediga gedigna karlar. Ja de där melodifestivalen-fjantarna är helt enkelt för pretentiösa, vadå två semifinaler innan finalen?

2008-05-22 @ 22:03:22
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Johanna.

Underbara älskade Schalgerfestival, dock är det trist att de har plgierat varandra tacka vet jag melodifestivalen när den var som bäst på 80-90 talet med livemusik och dirigent. Var tog det vägen

2008-05-24 @ 18:16:52
URL: http://jowhaina.blogg.se
Postat av: Emma

Hahaha Sitter du och kollar gamla schlagerfestivaler från 80-talet? Nostalgi i all ära men schlagerfestivaler? hahaha
Nej, däremot när Peter Jöback fortfarande inte kommit ut ur garderoben, det var tider det ;)

2008-05-26 @ 12:30:00
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0