Uuuuuuud

Ih vad kul! Johanna har utmanat mig! Det är allra första gången. Jag har nämligen inte haft bilddagbok. Tyvärr har jag inte sju vänner, men en! SNUUUUUUDAN, du är UUUUUTMANAD.

1. Något jag i och för sig redan har förkunnat är att jag inte har några som helst betänkligheter vad gäller kiss och bajs. Det är roligt.
2. Jag får dåligt samvete om jag köper det icke-ekologiska men billigare alternativet. Därför kan det ta väldigt lång tid för mig att handla. Speciellt när det kommer till bacon, snåla för en ledsen gris eller slå på stort för en glad gris?
3. När jag blir arg blir jag destruktiv. Slåss kan man ju inte göra så ofta, så jag undertrycker mina aggressioner och slåss i mina drömmar istället. Häromnatten åkte Stellan på en propp.
4. Jag tar det som en personlig förolämpning att säga något illa om saker som är "mitt". -Bob Dylan kan inte sjunga. -DU kan inte sjunga. -Din bank har en dålig internetdosa. -Du är ful!
5. Jag har mycket svårt för att säga hejdå. Jag försöker förtvivlat komma på nya samtalsämne för att slippa säga hejdå och nästan varje gång jag lagt på eller börjat gå så letar jag i min kontaktlista efter någon ny att ringa. Det hade kunnat bli en ond cirkel om jag inte hade haft en sån enastående god självdisciplin.
6. I sexan spelade jag tönten Gull-Britt i vår (tjajjornas) bejublade pjäs Tonårsliv. Den kritikerrosade pjäsen handlade om mobbing, om glasögonormar, om förändring och en gnutta britney spears. Jag menar, vad är en pjäs utan att koreografidansa till en av hennes slagdängor? 'Något utav en modern Grease' lät recensionerna.
7. Jag är ganska mesig.

/Rudan


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha faasen vad kul! Jag hade glömt bort att pjäsen hette tonårsliv. Det blir extra skoj när man tänker på att vi var 11-12 år och satt på scenen och käkade godis på "pyamaspartyt" Bringing back those memories!

2008-11-10 @ 16:44:45
URL: http://jowhaina.blogg.se/
Postat av: Emma

Du satte verkligen rollen. Det var precis som du VAR Gull-Britt karaktären.

2008-11-17 @ 20:42:26
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0