Men vart kommer allt bajs ifrån?

Åh göud! Fylla år, det är något av det roligare jag vet. Att fylla 20 år, det var nästan lika bra som att fylla 18. Men 18 var bättre. Det var då jag kände att mitt liv var fulländat. När mina årskurskamrater längtade till studenten och friheten kände jag mer att livet, det var att bli varje morgon bli väckt av sin ömma moder, att slippa ha en egen bil som kostar pengar utan istället låna gratis, att ens enda plikt var att gå till skolan vilket innebar att man träffade vänner varje dag och att kunna köpa folköl i vilken affär som helst. Det var livet. Så rätt jag hade redan då.

Men nåväl! 20 är inte så dumt det heller. Det känns inte så häftigt att vara 19 ånhalv, ha ett eget hem, tjäna sina egna pengar men ändå behöva be pojkvänner och bröder om de skulle vilja vara så bussiga att handla några öl om de ändå möjligen har vägarna förbi systan. SÅATTEH! Jag passade på att besöka stället två gånger, för säkerhets skull. DjB tyckte att jag var lite töntig, men vadå. Det kan jag kosta på mig faktiskt, så kul var det att lägga öl, vin och sprit i korgen. Igår hade jag festligheter i lägenheten, det var kul. Mina kompisar är väldigt kul och deras pojkvänner och bröder också!


Emma startade viskleken, för den är ju rolig, och viskade till Erik. Erik viskade i sin tur till Barry; "Jag vet inte vad klockan är". Barry hade inte hört att vi lekte viskleken. -Nähä, svarade han och tyckte att den där Erik var ganska dålig på klockan för att läsa på universitet. Den hängde ju på väggen. Hahaha, sa jag.

/Rudan - mogen för systan och mer därtill.


Kommentarer
Postat av: Snudan

Oh göööuuud. Vad kul det var. Jag vill ha bilderna sen!!

2008-10-27 @ 09:18:38
Postat av: Emma

Haha det var kul! HAHA

2008-10-27 @ 12:01:34
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅHHH Tack snuttegumman! Jag ska det för dig! kram

2008-10-30 @ 08:55:55
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0