Utkast: Det har ...

Under dagen kan jag ibland anteckna saker som jag kan skriva om. För jag har väldigt bra fantasi när jag jobbar, jag brukar skratta mycket för mig själv och så. Idag började jag skratta åt en incident som inträffade när jag var hos Snudan i lördags. Hon och Martin har lyxat till sina köksstolar genom att ha dynor på dem. Inga sådana där tunna som hos farmor, nejdå. Tjocka. Vi satt och pratade rätt länge sådär som kvinnor pratar med varandra. Förtroligt, ni vet. Kvinnor. Snudan påpekade att hon hade en väldig rövsvett, ja rent enorm var den. Jaha, sa jag. Ja, så kan det ju vara ibland. Sedan gjorde vi något annat och sen satte jag mig på hennes stol. OH gud! Dynan var ju helt fuktig! Blöt! Det var allt ena kopiösa mängder rövsvett som trängt ut på dynan. -Men Snudan! utbrast jag och kiknade av skratt. Det var inte rövsvett, det var tevatten Martin hade spillt. Hihihi.

I måndags skrattade jag väldigt mycket åt filmen blades of glory, den är rolig. Häromdagen såg jag den för tredje gången och gudars vad kul den är.



/Rudan


Kommentarer
Postat av: Snudan

Absolut. Hon ska då inte få så mycket som ett alias utan 'dam' blir förträffligt.

2008-10-21 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0