Lite sådär.

Ibland plockar jag fram den prövade kvinnan inom mig. Vissa dagar är hon där bara, fylld till bredden av självömkan. Det är då jag kryper ihop i fosterställning och bara kvider. Oh GÖööUUud. Och i tidningen läser man om barnvåldtäkter. Det är synd om mig och världen är korrupt. Ja, allting är så sorgligt att hela dagen känns miserabel, jag går förbi en bil med registreringsnumret ONT 238. OH GÖUD, all denna smärta! När jag vaknar dagen efter funderar jag över huruvida jag skall köpa rött läppglans eller ej.

Ikväll ska jag till Snudan för en äkta halvkväll! Det är sista helgen Phisen är i stan så det blir fira av. : ) Jag tackade ja till att jobba helg, även om jag hört Knubans och Snudans varningsfinger för just densamma företeelse. Nu är det i och för sig bara lördag och man får väl vara lite till lags så här i början, tänkte jag. Men en halvkväll kan man väl kosta på sig ändå! Snudan berättade för mig att hon tänker att det är en vanlig vardag när hon jobbar helg, för att om hon skulle låta en liten liten tanke sina igenom att det faktiskt är helg så skulle även hon krypa ihop i fosterställning uti en större mån av hyperventilation. Hihihi, nog finns det en prövad kvinna i de flesta av oss.. Quinnor.

/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0