Tisdagar med Murran

Åh! Tiden sinar så det står härliga till. Jisses. Men lite bilder piggar väl ändå alltid upp?



Jag tänkte först ha bildtext så att humorn och ibland ironin skulle framstå bättre, men vafasen! En bild säger mer än tusen ord ju. Särskilt bilden längst upp till höger, bilden längst upp i mitten, bilden i mitten i mitten och bilden bredvid den och bilden allra längst ner och sist. Haha! And there's more to come.

Jag känner mig villrådig, vimmelkantig och en bit mätt. Sova, jobba, äta, sova. Humdidum. Till nästa höst kanske tiden är mogen. Likt ett rodnat äpple som pärlande faller ner mot det daggvåta gräset i den gryende morgontimman. Kanske just så. Det kanske då är dags att visa omvärlden att här, här har ni en kvinna som läst både matte och svenska. Kvalitetsteknik. Sammhällskunskap. Yeah, you name it. Det bästa av två världar? Ja, kanske det.

Soda stream låter som diarré, det är kul!

/Rudan - uppåt väggarna.

Kommentarer
Postat av: Snudan

Så roligt som vi har när vi tar de bilderna, så roligt har man inte haft på mycket mycket länge (dvs ett år och 11 månader plus lite till sedan)

2008-09-30 @ 16:48:57
Postat av: Js

kort till vänster om kort nr 6 skickade emma till mig, för att visa hur du såg ut, innan vi åkte till björnen. hihi. ;)

2008-10-02 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0