Dagen före dagen

Jag tänkte på en sak. Jag har nog aldrig riktigt gillat den där brudmarschen. Den de spelar när man gifter sig. Jag funderat istället på att vandra ut i äktenskapet till tonerna av ett frenetiskt munspelscrescendo á la allas vår Bobban. Hade inte det varit något? Kanske ett Neil Young-solo? Och när man går in hade det kunnat vara till introt i Heard it through a grapewine med CCR. Deou dededeou, deou dededeou, oouuh.. Vad säger ni om det? Helt skitet i en påse är det väl inte?

 Jag kom på en grej som jag tyckte var skitsmart och kul. När jag kollade upp lite visade det sig att man idé redan var ett helt koncept. Skit också.

Imorgon är det midsommar! /Rudan


Kommentarer
Postat av: snutts

Håller helt med dig angående brudmarschen. Din egenkomponerade truddelutt kan nog inte slå fel. Jag själv har planer på For Whom The bell tolls. Da da da da, da da da da, da da da da daadaa.

2009-06-20 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0