Upp som en sol

Här sitter jag och okynnesbloggar. PÅ ARBETSTID!



Då är jag glad må ni tro. Jag har märkt att det här tydligen är mitt partyleende. På mången bild ler jag detta mitt vackraste leende. Och killarna faller som käglor, kolla bara på killen bakom mig. He is purely head over HEELS.

Jag är i ringhals över helgen för här är det mysigt. Oh göud. DjB kommer och hälsar på ikväll, som om inte hälften vore nog! Välkommen säger jag.

Det sista jag vill ha sagt är att kommentarerna (liksom inläggen) är få. Kom igen nu. Släpp lös tyglarna. Visa hattarna!

Jo, jag ska springa tjejmilen också. Inte kvinnomilen eller pojkmilen. Nej, det är en mil endast för tjejer. Då jag är en tjej på 20 höstar som gillar långa promenader och mysiga hemmakvällar så är detta loppet för mig. Hoppas jag vinner.


/Rudan i gröngräset

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bada-ba-ba-dam en kommentar skramlar ner. jag tänkte bara vara en bra vän och påminna dig om att du fortfarande inte tagit tag i att besöka mig, om precis en vecka skaffar jag bäddsoffa eller iaf någon form utav soffa och då tycker jag minsann att du kan ta dig upp till den småländska huvudstaden!

Pusselligullisnutteplutt!

2009-03-28 @ 15:13:07
URL: http://jowhaina.blogg.se/
Postat av: Anonym

LINDA head over heels. ? Stavas det inte så? Eller något jag vet inte. Vem är grabben bakom dig? Vilken lyster.

2009-03-28 @ 17:23:06
Postat av: Emma

SHIT Har du anmält dig än? Får väl börja träna nu så man iaf vinner. För det är vad jag har planerat :)

2009-03-28 @ 18:44:58
Postat av: Snudan

ok ok ok I will do it. Det tråkiga är att folk fattar nog inte hur rolig den är. Förutom vi då, du och jag.

2009-03-29 @ 18:09:32
Postat av: Fanny

Sicken underbar bild! :D Det var en trevlig nyårsafton. :)

2009-07-03 @ 23:20:09
URL: http://themanypeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0