Kanske?

Jag har fått för mig att det är såhär det går till:
-Kärlek. Är inte det det mest komplexa känslotillstånd vi människor har?
-Jag hör dig broder. Man skulle så gärna velat uttrycka sin kärlek mer, men hur gör man? Kvinnor i allmänhet och Linda i synnerhet missförstår mig så lätt.
(Jag öppnar dörren)
-... Jaföffan vettu, slagskott rakt i kassen. Slutade 5-2 kunde man inte tro deva..
- Åfan detsärdu? Såg när de rök ihop läppen sprack påan kunde slutat illa deva.. Höhö! Men du, kan vi inte sätta oss i soffan på ett slappt sätt och kolla på Inter-Barcelona och låtsas att vi bryr oss tills Linda suckar och går igen?
Såhär kan det också gå till:
- Jafföfan vettu, du skulle varit med på pilotventilerna i PS, värsta jag sett! Hade ätit hål rakt genom käglan, jävlar vad aggressivt media det är.
- Åfan detsärdu? Kan man inte tro.. Stoppa en burk belzona i inloppet så ska du nog se att det blir tätt, höhö!
(Barry öppnar dörren)
- ... Älska är ju ett ord man bara vill säga om man verkligen Menar det. Förresten, vad tycker du om smink? Jag älskar smink!
- Oh! Jag med! Särskilt ögonskugga som är brun! Men du, kan vi inte säga ett internskämt och fnittra okontrollerat tills Barry suckar och går igen?
I tankar / Rudan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du! Det måste vara precis så det går till! När ska de annars prata om känslor jamenar? Den där käglan förresten vettu var så förjävli att den fick svarvas och läppas. Man kunde tro det var en trähatt som hade tjofesit på den.

2010-11-16 @ 19:24:24
Postat av: Linda

Fyfan, jakantrode jakantrode! Sätet vettu hade hack jäävlar i de, såg ut som om man hade dratt till en huggmejsel med kopparsläggan. Å helt nersketen var den, bara skrek i dosimetern. Nähädu, nu skiter vi det här va? Vi ska ju hinna ut till grindarna också..

2010-11-17 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0