Måndagsreplik.

Så har då ännu ett år vandrat sin tysta gång.

Jag tänkte replikera Emmas fräcka påhopp. Jag pluggade. Hon tjatade. Vem står emot den Quinnans tjat, EGENTLIGEN? Inte gör jag det. Men jag kan ju inte heller tacka nej till Josse och Ellen och sen gladhågad ge mig ut på timslånga söndagspromenader med Emma. Nej, då hade jag fått dåligt samvete.

Jag fick se hennes blivande hus! Det var kul. Jag såg festerna framför mig och log drömmande. För det är nämligen ett typiskt FH. =FestHus. Ser fram emot inflyttningsfest nu, liksom jag ser fram emot Ellens inflyttningsfest. "När vi har kommit lite i ordning så.." sa hon. OOOUUUUHHHVIIIISSST.

På söndag blir det söndagmiddag. Välkomna då!

I nackont/ Rudan


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha.. ha.. ha. Nej Linda, det kan man inte göra. Fyyy. Så Emma får din tid, hur ska jag hantera detta? Inte vet jag. Du, datumet kommer. NU.

2010-10-23 @ 19:00:10
URL: http://snudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0