Studiepaus

Jag har paus från mina studier. Slängde precis ifrån mig ett CNC-program. Done'n'done! Tycker fortfarande att de är lite kniviga de därna. Jag ser inte riktigt mönstret. The pattern. -Det där är fel, säger läraren Leif. Jag säger -Öööh, jaha...? och personifierar frågetecknet. Sen går läraren Leif medan jag sitter kvar och stirrar på mina bokstäver och siffror. Jag famlar febrilt efter ett halmstrå logik i det hela, men icke. Logiken finns där men jag är inte kvinna nog att finna den. Hoppas det blev rätt nu i alla fall. Läraren Leif blir så morsk annars.

Kärleksstudafesen kommer till Växjö ikväll, hoppas han har med sig tårta och presenter för att jag är en så underbar flickvän. Jag har alltid vetat att jag var ett äkta flickvänsmaterial. Jag hör nog till eliten utav flickvänner och jag har tagit mig friheten att tåta ihop en liten lista på varför.

  1. Jag värderar vår kvalitetstid högre än vår kvantitetstid så därför har jag flyttat till Växjö.
  2. Jag ställer upp för karlajäkon i vått och torrt när det gäller att sovaisoffan eller ta en tupplur överhuvudtaget.
  3. Då jag värderar kvalitetstiden så högt tillåter jag mig själv att inte städa och dona då jag är hemma i osby. All min tid är ägnad åt Honom.
  4. Jag ser till att inte komma hem innan 02.00 på fredagkvällen så att han kan vara ifred och ta det lugnt efter en veckas slitsamt arbete.
  5. Jag gör mig vinn om att visa mig från min bättre sida, insidan, när vi ses. Jag vet ju att han gillar mig bäst som jag är.
  6. För att han ska få fridfulla frukostar på helgen sover jag längre än honom.
  7. För att han inte ska känna att jag ger upp för mycket för honom träffar jag mina vänner så ofta jag kan och åker gärna iväg på konserter och dylikt med dem.
  8. För att han ska känna att han är mannen i förhållandet låter jag honom vara den ständige bilföraren, speciellt om kvällar och helger.
  9. Jag fiser endast smygfisar under täcket för att behålla min feminima framtoning.
  10. Jag pratar ideligen om känslor och kärlek för att behålla romantiken i förhållandet.
Det här var min lördagsoutfit:
Så Rudan ser ut på insidan

Jag har mjukisbyxor, t-shirt och våffelsmet i håret. Dessutom luktar jag bajs i munnen utav ett alltför kraftigt vitlöksintag på fredagen. Allting noga balanserat och matchat dagen till ära.
Luv'ya! / Rudan

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Kör hårt på den där listan och du kommer utkonkurrera alla som så snibbar vid din flickvänspotential. Hoppas Pågadrullen din är god mot dig, annars får han på nippens!

2011-04-07 @ 19:52:47
Postat av: Emma

I always knew you had it in you! The girlfriend material you know!

2011-04-07 @ 21:34:39
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0