Nu ska jag ut å hitt på nått.

Så jäääääääääääkons fintvä'r idag. Whattodo, whattodo. Nä. Idag är inte heller en bloggardag.




Snart dags för Brunan-11 va?





- När du står där och jag står här så känner jag bara: AAAAAH!



- AAAH!

Jag vill till Siesta. Jag har tjatat på Emma att hänga med och på Martin att han ska flytta till Hässleholm så att vi har någonstans att sova. Varför vill jag till Siesta? Det var så HIMLA BRA BAND som ska dit. Men det har jag ju aldrig brytt mig om förr? Jag gillar ju mest öltälten? Men ÅH, man kan väl ändra sig? Mustasch i mars var till exempel kul även utan öl. Men medelåldern är LÅG på Siesta. För låg? Men åh igen.

I mild betongkepa / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Brunan -11 here we come! Och om medelåldern på siesta är för låg återstår att utvärdera!

2011-04-25 @ 12:25:13
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, that's the spirit!!

2011-04-26 @ 11:36:12
Postat av: Ellen

Så ni ska dit? Eeeehhhh öööööhöööhöhööörrrrrrr. Mjölkallergi. Jäkons fintvär idag, Linda! Så jävla kul.

2011-04-26 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0