Kvällskvistens

Idag vågade jag mig på shorts och kalasbyxor, minsann! Fintvär med andra ord. Så fint att man torde årsinviga balkongen. Men då måste man behandla trallen först, nej vad jobbigt. Med såna premisser blir nog inte balkongajäkon använd i år.

Jag hade några fina bilder att lägga upp från dagens promenad i vårsolen men dum som jag är så glömde jag mobilen när vi var hemma och åt lördagmiddag. Så nu lär jag ha 26 missade samtal och 14 sms, minst. Alla ifrån Snudan. Hennes telefon lever ju ett eget liv, som bekant. I brist på purfärska bilder kan jag lägga upp några daterade istället:










De kanske inte hängde ihop, men ändå. Ni fattar. Snudan&Knuban, Slingan, Näsborrar, Surt, Midvinternattens köld är hård.

Smarrig / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0