Roxette

Här seder jag och har det sådär härligt lagom. En bakelse åt jag innan. 3 hästar fick den. Lite väl svulstig i smaken tyckte jag. Annars är dagen dedikerad till vektorgeometri, åh halledudanedå. För jag har en tenta på lördag. Som jag tänker klara. Om inte så ska jag lägga mig i fosterställning under täcket och be DjB fisa däruti. 

Ikväll ska jag på spinn/core för första gången på det här gymmet. Det ser jag faktiskt fram emot. Träning är annars ett nödvändigt ont sedan jag la av med handbollen. Skvättvis har det ju varit kul, till exempel om det kommer en bra låt på spinningen. E-type eller så. 90-talslåtar överhuvudtaget. Allting med Per Gessle. Yeahyounameit. Jag är en riktigt bra namedropper! En gång var jag på fest, en sådan fest där det spelades den mest fasansfulla av musik. Huja. Så plötsligt hör jag Brothers in arms med Dire Straits och jag säger; Vaaaa? Jag ÄLSKAR den här låten. Sen pratade jag god musik en stund med tjejen som spelat den. Så sa hon; spela något som är typiskt dig, något som är Linda. Och jag bara: ... Va? Brothers in arms har vi ju redan spelat. Vafaaan, ska jag välja? Så jag kom inte på någonting. Hon måste trott att jag var dum i huvudet. Att jag bara höll med henne. Det kan jag gå och tänka på nu ibland och börja skämmas. Det var ett halvår sen.
I rodnad /Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0