Löparplaner

Emma, minns du att vi skulle springa tjejmilen förra våren? Men det rann ut i sanden, som mycket annat. Ska vi faktiskt göra slag i saken detta år? I alla fall NÅGOT lopp! Det måste ju inte vara tjejmilen. Den är ju lite väl.. tjejig. Ingen tidtagning och sådär, det är ju inte reedigt vår grej.
Nu så! Efter en lunch (1 häst - riktigt uselt) och en kaffekaga (kaga: 2 kaffe: 5) så är jag REDO att ta tag i detta! Jag pratade med DjB innan. Jag sa: Nädu, nu får jag allt lägga på här. Jag har en styck kurs att tillgodogöra mig på en dag. Jag säger inte att det är omöjligt, för ingenting är omöjligt. Barry sa: Ajjemän ajjemän, det finns de som har gjort det förut! Möjligheten finns där. Roligt live. Men 7,5 högskolepoäng ska väl inte vara heelt out of reach. Det är ju inte 15 direkt, höhö örf örf! Vektorgeometri är lite som soduko faktiskt, lite klurigt sådär. Fix och trix liksom.
Jag har hittat det ultimata tilltugget! Jag ska bjuda Ämmsegummsan på det, jag tror att det faller henne i gomspenen. Hon sa dock att hon tidigast ville träffa mig när grisar kan flyga, helvetet frusit till is, 30:e februari och till slut aldrig. Så det ser lite mörkt ut på den fronten kanske. Nåväl! Jag kan ju locka med mitt tilltugg. Det ingår bacon, fetaost och creme fraiche. Nu då?
Den gick ut!
I byxor/ Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer springandes när det bjud på bacon!

Ja vi BORDE springa något lopp! Vi BÖR göra det. Annars är vi sämst.

2011-02-18 @ 17:01:25
Postat av: Linda

Det hade varit kul att springa det i stockholm och göra en weekend av det. Jag menar, en 10 000 hade vi väl sprungit om? Self esteem-boosting!

2011-02-18 @ 19:21:35
Postat av: Ellen

Ha e di for någe glaa' gobbar på poppret? Faller henne i gomspenen. Linda kan du dela med dig lite till mig av din genialitet?

2011-02-19 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0