1/2

Eftersom jag gillar andras uppdateringar tänkte jag också bjuda till; Varsågoda!
Det är inte så kul att gå in på toaletten och upptäcka att man har en snorkråka fladdrandes längst ut i näsgången. Det är då självförtroendet kan få sig en liten törn. Hur länge har den suttit där, till exempel. Eller jag som har en tendens att bli platthårig så att öronen sticker fram kan tycka att det är tråkigt när det är en alv och inte jag som uppenbarar sig i spegeln. Men nu! Innan jag tittar mig i spegeln pillar jag lite i näsan och gnuggar håret. Om jag då har en snorkråka i näsan kan den ju ha dykt upp alldeles nyss. -Inga skamsna känslor! Det tycker jag är ett bra tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0