-Vad säger ni här på flanken?

Det är inte bara Emma som har trädgårdsbestyr. Nädå. Man har väl en balkonglåda eller två och sånt ska också skötas. Jag är ju ledig och det är varmt ute så då är balkonglådegöromål ett måste. Jag funderar på att odla vindruvor därude. Sen ska jag skaffa mig en schäslong. Uppå den ska jag ligga resterande lediga dagar och bara AAAH GÖÖTTTTT. DjB kan stå innanför tröskeln och se avundsjuk ut. Han lär inte få plats nämligen. Vår balkong påminner själv om en balkonglåda så stor den är.

Vad pinsamt det var när Ralf Gyllenhammar var med i Så ska det låta? Jag skämdes å hans vägnar. Skrattade lite nervöst när han sjöng fel. Kom att tänka på det nu för jag ser att Hammerfall-Jocke är med i det senaste avsnittet. Faktiskt ganska duktig. Men en vuxen karl i nagellack? Nä. En vuxen karl som sjunger om hjärtan i brand och hästar gjorda av stål. Nä.

På gångah / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Uppe med tuppen ser jag...

2011-06-01 @ 12:06:23
Postat av: Linda

åbe med tuban? Nä, det är tidsinställt. För att komma i bättre dager.

2011-06-01 @ 17:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0