22.24

Uåååaaaeeeheeeh vilken helg. Jag har druckit vin med Emma inte mindre än tre gånger denna långhelg. Lika goutt varje gång. Eller trevligt i alla fall. -När får man lov att dansa på stolarna? -När klockan säger det! Detta är sant. Kvart över tio är för tidigt, kom jag och brormin överens om klockan kvart över tio. Om en timme är det okej nickade vi i samförstånd. EXAKT en timme senare ser jag i ögonvrån att Emma siktar på stolsdans, hon satsar och kliver upp. Jag tittar på klockan och nickar mot bror. -Mhhm, klockan säger det. Så stegar vi unisont upp och ba'dansar uttahåen.

Så himla fint väder är det. Helt tossigt. Men härligt. Fästingar så det står härliga till, jajemän. I öronkröken hade jag en. Jäkons fästing. Kliar så örat blir alldeles varmt. Mina öron är för roliga. Jag ska lägga upp en bild på graden av mina sneda och lågt sittande öron någon gång. Ni kommer att hääääpna.

Jag har god lust att se samtliga bilder från i lördags. Håkons kul var de. Så lägg upp ALLA, Emma!

Nu ska jag göra mig in Ordnung för morgondagen. Då ska det jubbas!

Hjärtefröjd / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0