Löderup?

 

Jag ska nu bygga ett blogginlägg kring ett par bilder. Bilden ovan är en mycket bra bild. Väl komponerad med spännande ljussättning. Jag själv är förhållandevis fotogenisk där jag står i en lätt framåtlutad pose. Det jag ville framhäva med bilden, min röv, syns också tydligt. Jag har lyckats och jag har ändå inte ansträngt mig nämnvärt.

 

När jag sen försöker vara lite söt och klämmig så blir resultatet som den här bilden. Jag posar ju mitt bästa här! Förstå vilken besvikelse att se detta när man verkligen försökte göra sig snygg. Ful men flottig? Jag har genom detta lärt mig att det bästa är att alltid göra sig ful på bilder redan från början. Jag behöver inte längre tacklas med nederlag vad gäller pretentiösa pose-försök.

Haha! / Rudan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0