Gammal skåpmat

Följande skrev jag den 23:e februari:

Idag pratade jag en halvtimme med DjB. När jag la på hade jag fått 28 meddelanden från Ellen. Hon är inte lite påflugen, tänkte jag. Jag ringde henne och sa att jag fått 28 meddelanden från henne, vilket jag ju hade. 28 stycken. Var det något speciellt hon ville? Eller var syftet bara att poängtera det hon skrivit? Tydligen hade hennes telefon skickat av sig själv. -Jag dör lite inombords när sånt här händer utan ens vetskap, sa hon. I vilket fall som helst så är jag lite orolig nu för jag har inte hört av henne på hela dagen och befarar att hennes telefon, som alldeles uppenbarligen lever sitt eget liv, har gjort något otäckt inatt. 

Nu vet jag att så inte var fallet. Det var bara det jag ville säga.



Jag vet inte varför man kan göra sin egen styckeindelning. Det stör mig lite för jag tycker att kontentan av ett inlägg kan försvinna helt utan den. Därför gör jag horisontella skiljelinjer istället.



Knasig / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0