Luncha? Någon?

Jag planerar DjB:s 26:e födelsedag. Han fyller år på tisdag. Jag tänker mig frukost på sängen ackompanjerad av min skönsång, jag har inte bestämt om det blir Jag ger dig min morgon eller Morning has broken. I vilket fall i a capella (naturligtvis). Det värsta är att jag inte har bestämt vad han ska få i födelsedagspresent. Jag hade långt gångna planer på att skaffa matchande träningsoveraller men jag vet inte vem av oss som tycker att det är roligast egentligen. Det kunde stått ett B på hans och ett L på min. Eller HANS och HENNES. Hehe, jag får se. Det hade varit rätt roligt ändå.

På lördag ska vi alla fall på dagspa, 75 minuters massage var. Det är vår 4-årspresent det. Vårt förhållande fyllde 4 i november. Och nu är det 4 och 4 månader typ. Tiden går fort när man har roligt! Jag var en liden liden bräcklig tösabid i trean då det begav sig. DjB hade röd AGA-kepa och grön overall. Sånt kan ju inte en kvinna av min kaliber motstå.

I hovedpine / Rudan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan jag kommentera?????

2011-03-16 @ 14:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0