Sånt jag går och filar på om dagarna.

Förresten var jag inne på en blogg. Bloggaren var väldigt förtjust i öronljus och visade gladeligen upp sina öronvaxfynd efter varje gång hon hade utfört proceduren. -Denna gången var det bruna bitar i vaxet! Inte klokt vad mkt man har därinne!!!11! Efter att ha våndats lite över de äckliga bilderna blev jag rätt förundrad över hur man kan tro att det är bra med öronljus. Vet ni vad det är för något? Det är en typ av ihåliga ljus man sätter i örat. När ljuset börjar brinna bildas ett undertryck i ljusröret och örat på grund av att elden tar syret (luften). På så sätt sugs allt vax ut ur örat. Sedan kan man klippa upp ljuset och begrunda ens vax. Lite som att man tittar i toan efter nummer 2. Analskådning kallas det va? I vilket fall som helst blir jag lite trött. Trött på att folk inte letar sin egen fakta och drar sina egna slutsatser. Jag säger inte att det ÄR såhär, men varför skulle man behöva suga ut öronvaxet ur öronen titt som tätt? Skulle kroppen ha en defekt som gjorde att öronen fylldes igen av vax om man inte sög ut det hela tiden? När den nu har löst allt annat på så fiffiga sätt. Vad jag vet är att öronen lätt börjar överproducera vax om man är där och pedar med topz och annat. Hur gött det än är. Själv fick jag en vaxpropp av mitt topzaped (och öronproppsanvändande). Så been there and done that.

Det finns så mycket dumt jag häpnar över att folk ändå gör. Jag tycker synd om dem. Och blir lite provocerad. Varför läser ni inte själva? Varför är det så många, uppenbarligen fullt läskunniga, som gör vafan det än står på löpsedeln? Vad är viktigt här i livet? Att lägga bröstimplantat innanför bröstmuskeln så att klyftan blir snyggare? Reflektera över att ni lägger plast inuti kroppen, plast som alldeles säkert utsöndrar både det ena och andra cancerogena för det gör ju allt. Reflektera också över att ett bautainlägg LÄR töja ut muskeln och dessutom pressas in mot revbenen och de inälvor som faktiskt är där inne. Tro't eller ej. Är det bra? Botox i pannan är bra! Nervgift några millimeter från hjärnan alltså.

Man kan träna två pass om dagen och sedan sitta och röka efteråt. Man kan äta tusen kalorier vanlig mat om dagen och känna sig riktigt duktig, speciellt när man sen unnar sig en tusen kaloriers Marabou på kvällskvisten. Sköljer ner med light-cola. För den blir man ju inte tjock av. Nej, säkert inte. Men kanske av det du äter till, som du MÅSTE äta till, för att kroppen skriker efter det socker du inte får genom läsken. Tänk! Det finns alltid en hake, till och med Coca Cola Zero. Men då kan man skylla på generna. Det är ett genfel. Det FINNS människor med genmutationer som ger dem en onaturligt låg ämnesomsättning. Men det är fel och elakt att säga att man tillhör dem om man bara har dålig mathållning. Vilket för mig till nästa punkt.

Oh vad man mår dåligt. -Jag Mår lite dåligt. Betoning på mår. -Jag Mådde lite dåligt förra veckan. Jag tycker inte om att man tar udden av alla de som VERKLIGEN inte mår bra. För det är många som det är. De som verkligen inte mår bra säger det antingen på ett sätt som gör att det märks att det inte står rätt till eller så säger de ingenting. Vilket är hemskt båda. Det är precis som att man ska vara speciell för att man mår dåligt. Att man ska tycka synd om den personen. -Jag kom inte på lektionen imorse för jag Mådde lite dåligt för Grejer Som Har Hänt. Jahaa, du var trött! Lat! Var ärlig istället. Och tjejer ÄR det så synd om. Vilken fruktansvärd press de har på sig. Stackars stackars tjejer. Är det inte ÄNNU mer synd om alla de killar som mår dåligt som inte uppmärksammas alls? En tjej får ju i alla fall säga sånt. Omvänd diskriminering så det sjunger om det! Eller hur? Hur ofta står det i tidningarna om all verbal misshandel? Förutom den riktad mot kvinnostackarna då. Nej, det är skam. Skyll dig själv som gifte dig med henne. Du är ju ändå starkare. Vill hon skiljas och ta barnen så har oftast mami rätten på sin sida. Du är ju karl. Tål det. Vem vinner tävlingen om vem det är mest synd om? Det gör ingen.
Vilken tur att jag sov med flätor, knöligt och dant, så att jag kunde få ett sånt här änglahår!
I samförstånd / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0