Hurm.

Jag tror att jag vill förtydliga kontentan av föregående inlägg:
  • Man kan väl göra vad man vill, men då kan man väl vara ärlig med det. Måste man desperat söka efter ett, i sitt tycke, allmängiltigt svar till varför man till exempel försovit sig?
  • Varför tar man inte reda på sin egen fakta? Varför är man inte källkritisk alls ibland? När det gäller svininfluensevaccinet kunde folk vara så enormt skeptiska, samtidigt som få reflekterade över att vi äter bananer som är så kraftigt besprutade att de som arbetar med det har blivit sterila.
  • Varför kan man inte acceptera att man för att kunna vara riktigt glad också måste vara lite nere. Det är naturligt att humöret svänger. Däremot ska man inte vara ledsen jämt, precis som man inte kan vara lycklig jämt. (Alfons Åberg)
Jo, jag önskar nog att folk oftare kunde stå för vilka de själva är. "Jag säger alltid precis vad jag tycker, jag är inte rädd för NÅGON". Jaha. Vad cool du är! Men varför står du och snackar skit om andra då? Då hade du ju sagt det till dem istället för till alla utom dem. Jag respekterar nog mer en person som inte uttalar sig sådär (även om den snackar skit) än en person som hävdar sig själv på det sättet. Var dig själv. Då är du i alla fall ärlig!

Honestly / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev någon lite kränkt eller?

2011-03-23 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0