S.J.U.K.

I helgen sa jag till mor min att jag hade blivit en supermänniska. Immun mot allt, precis som hon i Resident Evil. Jag räddes (rädes?) då inte att träffa min förkylda familj på lördagmiddag. En förkylning har inte kuvat mig på jagvetintehurlänge. Sist jag var sjuk var i somras när jag fått inflammation i foten och det räknas ju inte. I lördags kväll kände jag en tilltagande heshet men trodde bara att jag drabbats av vinhals. Ni vet den åkomman man kan drabbas av efter ett gäng vinglas. Nära besläktad med ölful och sprithalt. Nu är jag i alla fall sjuk på redigt, ödets ironi va?



-Salta killen!

Sedär, nu slog jag över alldeles lagom till Top Model.

I snorklasar / Rudan

Kommentarer
Postat av: Ellendingdong

På torsdag ska vi vara ölsnygga och spritinbjudande. Hoppas du blir frisk till dess! Förövrigt kan jag verkligen se framför mig hur snorklasar ser ut.

2011-03-09 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0