Igårkväll

Idag har jag suttit i soffan heeela dagen. Igår med. Zapp zapp. Imorgon ska jag göra något annat. Kanske åka till växjö och ta igen det jag missat... naaaae! Eller jo. Det ska jag nog. Men jag funderar på att vidga vyerna lite. Till nästa år då. Åh vad dålig Tele2-reklamen är. Jag kommer aldrig byta till Tele2 nu, på grund av den reklamen. Ett får som pratar? Och är dryg? Vad är det för roligt med det? Ibland undrar man hur det egentligen går till på reklamkontoren.

Jag är sugen på någon god kvällsmat men vi hade bara lever i frysen. Och då undrar man varför det är just lever i frysen och inte något gott som bacon. Sen kommer man på lever inte är lika gott som bacon. Och att det är därför man inte vill ha lever till kvällsmat. Det är nöttigt i alla fall. Såg att vi i alla fall hade ett ägg kvar så det får bli fattigvåfflor. Rätt gott det med!

Hest / Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Frasvåfflor blir det ju om man gör utan ägg

2011-03-10 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0