Vad vill den här mig egentligen?

Jag har blivit hemsökt. Av en vedervärdig liten porinfektion, eller vad nu finnar egentligen är. Djävulens påfund. Jag är absolut inte rätt man att klaga över finnar, för jag har varit rätt skonad ifrån djävulstyget. Däremot får man leta efter en torftigare, frasigare, fnasigare människa än mig. Allt är torrt på mig. Mina läppar (Barry sticker sig på dem), mitt hår (á la svinto), min hårbotten (mjällkokor, som mor sa när jag var liten (-KOKOR?)), mina armbågar (gråa av intorkad hud), fläckvis torra partier med lite eksem här och var och så vidare. Som tur är jag så cool att jag inte smörjer in mig speciellt. Ont ska ju med ont bedarras, som alla vet. Jag ville i alla fall bara peka på detta innan ni avfärdar mig som humbug för att jag klagar över EN finne. Men den är värd fruktan, som Ellen hade sagt.
Den ser kanske inte mycket ut för världen men varje gång BH-bandet snuddar vid den skickas en brännil rakt in i mitt skulderblad. Horribelt.
I smärtor / Rudan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha! Djävulens påfund är väl det minsta man kan säga, och jo den ser ut något för världen. Diametern är ju för fan lia stor som bredden på bh-bandet.

2011-03-22 @ 08:55:27
Postat av: Emma

Fy fan jag känner med dig. Men just nu har jag ju TVÅ i pannan så det är nog liiiiide mer synd om mig. (Tänker på inlägget över detta)

2011-03-22 @ 12:28:07
Postat av: Linda

Haha! Jo, det är det nog. Två innebär ju faktiskt att det är dubbelt så synd om dig. (Även om du passar i dem).

2011-03-22 @ 13:01:40
Postat av: Emma

Ja precis det är ju det jag menar ;) haha

2011-03-23 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0