Den som ändå finge en knuba kaffe med EnKnubaKaffe.

Tillverkningsteknik, deeeeet ni.

Jag funderar gravt på hur jag ska utveckla min uppfinning. Idén är ju så himla dålig redan från början.

Någon dag ska jag berätta om hur man brainstormar. Det är jag en redig illbatting på ska ni veta. Jag och Snudan.

När jag skulle brainstorma med en klasskompis i höstas visste den människa inte alls hur man gjorde. Alla mina bra idéer bara smutskastades. -Nej, så kan man inte göra. -Vilken usel tanke. -Hur kunde du komma på något så dåligt? Ttttt-t, säger jag. Jag vet nog hur en äkta Ironstorm går till!

Vilket för mig in på något annat. Änteförligen vet vi vad våra knoddar ska heta!

Krysantemum och Thunderstorm!

Barn utöver dessa får heta Bo, Rut, Knut, Sulan eller något annat korthugget. Först och främst ska Thunderstorm drillas. Jag menar, heter man Thunderstorm så bara MÅSTE man hålla på med någon häftig sport. När han döps ska orgeln spela som de brukar göra på ishockeymatcher. Ni vet? Barry tyckte att lämpliga sporter för Thunderstorm var: hockey, amerikansk fotboll eller ridsport. En dyr sport är ett måste. Bo kan få ett par löparskor och eventuellt en innebandyklubba.

Krysantemum ska vara mitt lilla projekt. För det första ska jag kalla henne Krysset. Sen, när hon en dag får en boll i huvet ska jag vara den första att säga: Mitt i Krysset! Hahahaha! Sen var det inte så mycket roligare än så. Men om hon börjar spela fotboll kan det ju bli roligt flera gånger. Haha, mitt i krysset. Var får jag allt ifrån.

Prohoookrastineeeering/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0