Puhuuuu

Min effektiva pluggteknik börjar sjunga på sista versen. Har inte lust mer nuuuuu. Men jag måste sammanfatta lite till. Det är en del av min effektiva P.T. Minsta möjliga ansträngning (MMA) är det som gäller. Någon ska jag föreläsa om det på skolor, så effektiv är den. Kvaliteten är det sämre med. Men man kan ju inte ha allt. Tommy kan ju inte både vara smart och snygg.

Jag var hemma i Ostböj igår. På gott humör, kändes det som. Upp för första trappan, glad i hågen, andra, tredje. Pust. Fjärde, grymt. Femte UÅÅÖÄÄH jävla trappor och tungt jävlar ska man asa på! Rycker i handtaget. Varför ska han ALLTID låsa dörrfan, så jävla irriterande. Leta efter nyckeln som ligger längst ner i väskan och trasslat in sig i något satans mappgummiband, AH! Kan inte karlajäkon öppna då? Låser upp och är beredd på att skälla. (Finns alltid något att skälla på) -Hej! säger han. Möter mig leende i hallen. Öh? -Jaha, hej hej på dig du. Ilskan rinner av. Vad var jag arg för? Att han låst dörren? Det gör ju jag med.

Stackars karl.

Rudan i fez.

 

/Rudan

Kommentarer
Postat av: Emma

Mega cutiepai foevvahhh!! <3<3<3

2011-05-24 @ 20:05:53
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0