Ska det vara, så ska det vara.

Nu så! Emma och jag HAR NÅGOT PÅ GÅNGAH! Ett patent. Mer kan jag inte säga på grund av sekretesskäl. Emma slår mig hårt om jag yttrar ett endaste ord. Eller åtminstone säger hon till mig på skarpen. Men det som komma skall kommer att Blow ya minds I tell ya!
PRECIS så nöjd som jag ser ut är jag. Och blek. Vill förresten understryka att jag gillar min blekhet. Så Mary Kay-kvinnan: Jag struntar i att du gapflabbade åt mig när jag påpekade att jag var något ljushyllt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SCHHHH! Don't say a single word.. Don't ruin this moment....



Haha fy fan visst har man kommit på små affärsideér och sånt i livet men alltså inget i närheten så fulländat som detta! Redan i idéstadiet!



Vick hädan Mary Kay-kvinnan! Lite roligt att när jag skrev om Mary Kay-kvinnan vilket jag tror var våren 2007 är att det är samma Mary Kay-kvinna med! Det är den onde i filmen om våra liv!

2011-05-12 @ 16:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0