Tusen tuber härlig kaviar

Jag har läst att man ska ha mycket bilder och lite text för att ens blogg ska bli lättläst. Trofan det! Men jag gillar ju att skriva.. Och så är jag så himla ful på alla bilder. Kan ju lägga upp bilder på någon annan men det känns lite integritetskränkande.



Rudan i sitt esse! Ett partytrick gångbart i alla läger.



Men VAD NU? Ett äss i rockärmen! -TJECKISKA KONTAKTLINSER, utbrast Micke som tyckte att det hela var omåttligt roligt. Eller jag antar det, för han har sagt det några gånger sedan dess. (Åtta, minst). Joootack.. Man kan väl sina (sitt) PartyMoveZz (-move.).

En annan som kan sin fest är Tha Rick. Miss that dude. Ska han införlivas första helgen i juni? Ska vi återse honom? Kommer han komma studsande på ThaRickmobile? Då hade min dag varit gjord! Som en frisk fläkt sveper han in närhelst man minst anar det. Han kommer inte på kommando, nej man får locka och pocka lite. Det gäller att ha tungan rätt i mun så att han inte skräms iväg!

Haha, att ha tungan rätt i mun påminner mig om en gång när jag och DjB myste framför tv:n. Jag antog tunganrättimun, vilket är framför nedre tandraden - SÅHÄÄÄÄR. -Jag känner någe mjuuuuuuukt sa jag till DjB och klappade honom på gumpen. Inget gehör från DjB alls. -Jag känner någe skööööööönt, fortsatte jag och klämde på musklerna. Nä. Helt oförstående blick. -Fjantig du är. Oj, jag blev generad. Pinigt! SEN fattade jag att han inte sett Mora Träsk. Det var inte så att han tyckte att jag gjorde en helt oduglig imitation. Han fattade bara inte vad jag höll på med! Så jag fick youbba fram ett klipp. Frid och fröjd. Han kände igen det då, man får ju tänka på att han är lite till åren kommen och kommer kanske inte längre ihåg barnprogrammen han såg när han var 5. Det är ju ändå över 20 år sen. En annan tittade på barnprogram till 14 års ålder såatteeeh. Barnasinnet i behåll. Häromdagen gjorde jag en ful min som replik till min 14-åriga lillebror. Han började! (Moget, Linda *snart 23 höstar<3<3<3*)



Rudis/Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0