17.40

I fredags var de kvinnoträff. Härliga kvinnor de därna. Emma hade öppnat upp sitt hem till förmån för denna sammankomst. Hon har ju egentligen redan avhandlat kvällen, men något ska man ju att skriva om. Vi började, av någon anledning, sjunga Sailor Moon-introt. Ja, outrot med för den delen. Hur kan man komma ihåg det? Det är inte så att jag sjungit den trudelutten sen dess jag såg det. Ingen av de andra heller tror jag. Tyskan jag läste årskurs 6 till och med 1 på gymnasiet har jag vaga minnen av. Men Sailor Moon-introt kan jag riva av när som helst. Även med ett par-fem glas vin i kroppen. Det är konstigt tycker jag. Tyckte inte ens att Sailor Moon var speciellt bra. Eller jag fattade aldrig grejen. De andra var samstämmiga i det. Killen var ju inte alls snygg? Katten ful och osympatisk? Jaja.

Ett annat program som avhandlades var Rädda Joppe - Död eller levande. -OOOOOH jag HATADE det programmet! sa vi i kör. Haha! Alla tyckte samma sak. Men vafan, kunde han inte hålla reda på den där sletna pingvinen så kunde han väl skylla sig själv? Minns när jag satt där, 6 år, och tänkte att det var då snorunge till slarver. Gömma nallen i soppåsen, vem gör det?

Haha, när jag sökte på Rädda Joppe kom detta inlägget upp. Joo.. Så sant som det är sagt. Hoppas det är okej att jag länkar.



-Vem har skitit i soffan? (It's a blog war going on out there)

PRO / Rudan

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Kvinnoträff låter underbart. Kvinnor är bäst.



Ha en trevlig kväll!

2011-05-16 @ 19:26:05
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0