Emma, är du med?

Lurades bara, kläderna är mors gamla outfits. Kände att jag hade ett kul uppslag, men nä. Helt tom idag. What todelodeho-o do? Plugga fysik? Fewsiik. Ääääh, inte en sån dag idag va? Känns faktiskt inte så.

Jag kan ju inte bara avklinga nu när jag uppdaterat så friskt de senaste dagarna! Hade för fan 11 läsare häromdagen, det ni! Sen såg jag att Emma länkat mig så det var nog mest därför. Hon är schysst som ger mig fler läsare. Egentligen borde jag smutskasta henne förresten, hon gjorde klart och tydligt att she was aiming for that blog war. Går alldeles utmärkt att blanda svenska och engelska ser jag.. IT'S ON, säger jag!

Jag tror inte att Emma stryker sina trosor. Hon hävdar att hon gör det, men i fredags såg jag allt ett par skrynkeförliga mamelucker kika fram under kjolen hennes. Som för övrigt var på tok för kort för att tillhöra en kvinna av stil och klass. När kjolen närmar sig övre skenbenet är det då jag som snörper på munnen i en präktighetsmin :J



Har ni någon gång bekantat er med Baggen?

Förväntansfull / Rudan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0