Onsdagstankar

Appar? APPAR? Vad fjantigt. Är det något vuxna människor ska hålla på med? Prata om appe hitådit. Nej, på min androidis har jag finesser. Spotifyfinetinenessetidess. Vill man förkorta räcker det med finne.

Något annat fjantigt är att det står potatisPURÉ på menyn i skolrestaurangen. Det är väl ingen puré, det är väl heltvanligjävla MOOOOOS. Stompepär! Har så svårt för sånt där. Cupcakes? Det har väl alltid hetat muffins? Undrar varför folk börjar kalla saker för något annat. Är det för att man ska tänka: Åååh, pjooorééééé, mmm! Det låter smaskigt. Och annorlunda! Annat än sketen pottemos. Så är det ändå det liksom. Nästa gång det serveras puré ska jag reklamera om det inte är EXAKT puré.

Haha, jag har ju rätt! Sökte på cupcakes och det är alltså samma smet.............. Hmmmmm........... Är det då inte samma.. kaka? Potatispuré har samma ingredienser som mos........

God och DRYYYG / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0