Stinsen brinner

Jag gillar att få kommentarer, men jag orkar inte skriva kommentarer till andra. Vad konstigt. Jag orkar ju skriva jättelånga inlägg ibland.

Den där Erik Saade, han är inte lite kaxig han. Typiskt 90-talister. Det är just därför jag gillar Gunde Svan mer än till exempel.... Blondinbella? Vad är det för fel på att vara lite ödmjuk? Säga att man är sämre än vad man är? Då kan man ju i alla fall överraska. Svårt att överraska när man påstår att man kommer ifrån samma skola som Justin (Timberlake) och Michael (Jackson). 

 

Själv kommer jag ifrån samma skola som (Moder) Theresa och Nelson (Mandela). Något utav en värnande frihetskämpe, brukar jag kalla mig själv.

Ps. När jag var liten var jag mäkta förtjust i Gunde Svan. Han hade gjort ALLA celler på Fångarna på fortet. Coolt. Han påminde mig om min far som kunde lyfta alla vikterna samtidigt i bänkpress och sparka bollen så högt upp i luften att den inte syntes längre. Han kunde köra bil utan att röra ratten och han hade jeansjacka, jeans och cowboyboots. (Senare, LÅNGT senare, har jag förstått att han fixerade ratten med knäna och att jag tittade på fel ställe i himlen, när han sparkade bollen. Men ändå.)

Framförsynt / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0