Kvällens sista

Jag och min karl sitter vid varsin dator och sörfar. Vars en knuba vin handen. Eller glas alltså. Man är väl ingen hillbilly. Åhnej, nu kommer han hit. Jag gillar att ha'an på avstånd. Så jag kan kolla kissies blogg utan hans dömande blickar. Fast jag ska sluta med det. Kolla på kissies blogg. Det är ett fördärv, som morami skulle sagt.

Idag var jag och morami i karlskrona och tittade på skola. Jättefint är det där! Det är hav och himmel och träd och gräs och hus och så vidare. Men jag vet inte.

Efter lite så ska det låta, talang 2011 och någon kass film på trean är det nog dags att sova. Finns linte mer att uträtta denna dag, känner jag. Dagen är till ändo.

 

En kärvänlig bild / Rudan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0