Uti vår numera bruna hage

Alla bilderna från i lördags var tydligen fula och dåliga. Men Snudans kamera är ju så bra? Jo, men det hjälper inte när motiven själva är fula.

Nu är vi anmälda till WIF:s 75-årsjubbe. BE THERE OR BE SQUARE. Då ska jag träffa Ämmsegummsan, änteförligen. Inte för att det var jättelängesen sist, men den quinnan kan man inte få nog av. Om hon kan få nog av mig vet jag inte, men jag blamear inte henne för det i så fall. Åhnej. Jag är en godmodig och fryntlig typ.

På torre är det dags Knubfler och Bobbe, ajjemän. Jag ska bara sitta där på min pluda och sörpla i mig båd' munstudecrescendo och tarmagnid. And Harry doesn't mind if he doesn't make the scene, he's got a daytime job he's doing alright. ÄR INTE DET ALLT MAN KAN BEGÄRA? Oh vad jag längtar. De där gamla stofilerna talar till mitt tondöva musiköra. När trudelutter om att segla till Philadelphia och om fredsmän ljuder sjuder jag av välbehag. Whoop de do? Nähä, nu blev jag rentav lyrisk.

Tentafjaset kom tillbaka redan idag och det gick braAaaAaa, fanvagött. Nu seder jag bara och väntar på att den rådna fiskahållfastetentan ska tidda in te mi. Den svårare av de bådom. Går även den vägen så är min lycka gjord. Åtminstone tillfälligt. Sen kommer verkligheten för det mesta ifatt och jag inser att jag inte ska vara så håens gla', vintern står för dörren och jag har varken samlat ekollon eller kottar.

Annars går bilen bra? som DjB brukar säga när en pinsam tystnad uppstår. Gör den det?

Rudis / Rudan

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis te tentamensavklarandet! Nej dessvärre kan den inte göra vin av vatten men ska ska ändå försöka vaska ur några bilder som går att vila ögonhålorna på.

2011-11-02 @ 15:42:18
URL: http://snudan.blogg.se/
Postat av: Emma

Du det är ju förferre hos oss. BUT prepare your self for a lot of babytalk. OKEY?



(Eller nej gör inte det)

2011-11-04 @ 17:28:11
Postat av: Linda

Haha, förferre you say? När stundar den? Ska höra med karljäkon..

2011-11-05 @ 17:27:17
URL: http://rudan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0